Az elektronikus nyomtatványok minőségellenőrzésének igénylését hivatali kapun keresztül lehet benyújtani.
Az auditáláshoz szükséges dokumentumokat tömörített ZIP-fájlban kérjük feltölteni a NISZAUDIT rövid nevű hivatali kapuba.
A beküldött állomány tartalmazza a JAR fájl(oka)t, valamint - nem kötelező elemként - a kitöltési útmutatót ( Súgó) és a kérelemre vonatkozó nyomtatványt is.
A NISZ hivatali kapujába érkezett dokumentumok első lépésként iktatásra kerülnek, majd megkezdjük az elektronikus űrlapok formai, logikai, összefüggésbeli ellenőrzését.
Figyelem! Szakmai, jogi, adatvédelmi ellenőrzést nem végzünk.
A nyomtatványok minőségellenőrzésére 15 munkanap áll rendelkezésünkre.
Amennyiben a tervezett nyomtatványban az ellenőrzés során hibát észlelünk, a kapcsolattartónak javaslatot teszünk a szükséges módosításokra, kiegészítésekre. A javítást követően visszaküldött JAR fájlt elegendő egy-két soros kísérő levéllel számunkra a hivatali kapun keresztül feltölteni. A javított nyomtatvány ellenőrzését újból elvégezzük.
Az auditálás során elfogadott elektronikus űrlapról példányonként Jóváhagyó jelentést és Tesztjegyzőkönyvet küldünk a minőségellenőrzést kérő szervezet hivatali kapujába.
A benyújtandó dokumentumok a http://urlapaudit.gov.hu/ oldalon érhetők el.
NISZ ZRT.